پاورپوینت کتاب استراتی بازاریابی- فصل اول و سوم

تصویر شاخص

کتاب استراتژی بازاریابی به عنوان سنگ زیر بنا برای دوره های پیشرفته و دوره های تحصیلات تکمیلی رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی طراحی شده است.

کتاب استراتژی بازاریابی از کلیه تحقیقات اصیل پژوهشگران، تجربیات مفید کارآفرینان، برنامه های موفق مدیران برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و طرح های مؤثر مشاوران در مؤسسات صنعتی و خدماتی بهره گرفته است تا بتوان الگویی جامع و کاربردی از مدیریت استراتژیک بازاریابی و استراتژی های بازاریابی برای مشارکت در دنیای واقعی فراهم آورد.

این کتاب شامل ۴ بخش و ۱۴ فصل است. بخش اول و دوم به بررسی عوامل درونی و بیرونی می پردازد تا به عنوان ورودی در بخش سوم مورد استفاده قرار گیرد. بخش سوم به طراحی استراتژی بازاریابی و بخش چهارم به اجرا و کنترل استراتژی های تدوین شده اختصاص یافته است.

 

پاورپوینت-کتاب-استراتژی-های-بازاریابی-فصل-1-و-3-zjupxw.pptx

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت کتاب استراتی بازاریابی- فصل اول و سوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت دوره

15,000 تومان

این پاورپوینت شامل اطلاعات فصل یک و 3 کتاب ایتراتژی بازاریابی می باشد.

 

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تعداد دانشجو : 1
تاریخ انتشار: 29 آوریل 2022آخرین بروزرسانی: 29 آوریل 2022تعداد بازدید: 148
قوانین و مزایای استفاده

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق دیجی آکادمی
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
قیمت دوره

15,000 تومان

تعداد